Loading...
O nas
Aktualności
12.12.2022
31.01.2022
30.12.2021
02.12.2021
01.12.2021
01.12.2021
30.11.2021
25.02.2021
04.02.2021
17.01.2021
Quizy dla dorosłych
Edukujemy, poznajemy. Specjalnie dla dorosłych nasi przewodnicy stworzyli playlisty oraz gry i zabawy, przez które również dorośli lepiej poznają polską scenę muzyczną.
Gry dla dorosłych
Łączymy i zachęcamy do poznawania twórczości polskich artystów przez różne formy aktywności. Przekonaj się sam.
O nas
O nas
BA Booking Agency to agencja promocyjna i menadżerska, a także impresariat artystyczny założony w 1998 roku przez Stanisława Trzcińskiego, ówcześnie dyrektora artystyczno-repertuarowego Universal Music Polska i menedżera Anny Marii Jopek. Następnie przez 12 lat współorganizatora gal wręczenia najważniejszych polskich nagród muzycznych Fryderyk do 2018 roku, a także ponad stu koncertów artystów polskich i zagranicznych w Polsce. Dzisiaj - także kulturoznawcę i dziennikarza muzycznego.
Agencja BA Booking Agency prowadzi management artystów oraz projektuje i organizuje akcje wydawnicze, marketingowe oraz medialno-promocyjne związane z muzyką w skali ogólnopolskiej.
Jako wydawca płytowy, producent i promotor koncertowy - BA Booking Agency jest aktywnym graczem na polskim rynku muzycznym. W latach 2003-2016 stale współpracowała i doradzała merytorycznie - artystycznie i promocyjnie - Centrum Artystycznemu Fabryka Trzciny. Agencja BA Booking Agency była też odpowiedzialna za dobór muzyki dla zrewitalizowanej, targowo - restauracyjnej Hali Koszyki w Warszawie dla Griffin Real Estate (umowa w latach 2016-2019)
Od 2015 roku Stanisław Trzciński zajmuje się także prowadzeniem projektów edukacyjnych i lobbingowych z zakresu rynku muzycznego oraz warunków pracy polskich twórców. Stąd od 5 lat blisko współpracuje z Uniwersytetem SWPS i Collegium Civitas w Warszawie (jako wykładowca, doktorant i członek zespołów badawczych), a także ze Stowarzyszeniem Autorów ZAiKS - jako ekspert doradzający twórcom w dobie rewolucji technologicznej w świecie cyfrowym. Trzciński jest także autorem wielu artykułów i wypowiedzi medialnych w sprawie sytuacji polskiej kultury i sektorów kreatywnych w dobie pandemii koronawirusa.
Stanisław Trzciński brał czynny udział w dyskusjach na temat nowej dyrektywy Unii Europejskiej ws. praw autorskich w sieci, między innymi dwukrotnie podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy (2018 i 2019), dwukrotnie w Parlamencie Europejskim w Strasburgu (2018 i 2019) oraz wielokrotnie w ramach licznych debat i paneli dyskusyjnych na terenie Polski.
Agencja BA Booking Agency to także pomysłodawca i współproducent Pozytywne Wibracje Festival (2010-2012), producent i wydawca płyt CD, VCD, DVD oraz kaset, w szczególności z serii Pozytywne Wibracje, Pieprz i Winilia, Sygnowano Fabryka Trzciny oraz Pinacolada (we współpracy z Radiem PiN, w którym Trzciński prowadził przez 8 lat swoje autorskie audycje muzyczne).
Zajmuje się też pośrednictwem w pozyskiwaniu licencji – prawa autorskie, wykonawcze i producenckie do muzyki - w tym do reklam telewizyjnych (oraz internetowych, radiowych i kinowych), ponadto do gier (internetowych, online, konsol i mobile), a także do filmów fabularnych.
Od 1997 do 1999 BA Booking Agency kompleksowo reprezentowała Annę Marię Jopek jako management i agencja koncertowa, oraz innych artystów w zależności od profilu działań (m.in. w przypadku reklam - Dorotę Miśkiewcz czy Renatę Dąbkowską), a także Renatę Gabryjelską.
Agencja BA Booking Agency nieprzerwanie od 1997 roku tworzy serie markowych składanek muzycznych - kompilacji Pozytywne Wibracje (najlepiej sprzedającej się składanki w Polsce - źródło: ZPAV i PENTOR 04’2001 oraz 2004 r.). Firma promuje tzw. muzykę nowo brzmieniową na polskim rynku. Produkuje także kompilacje muzyczne dołączane do wydawnictw prasowych i produktów, m. in. w 2001 roku 1 mln egz. kaset do kaw Nescafe Classic.
Od 2004 roku BA Booking Agency na stałe współpracuje z agencją STX Music Solutions.
Serwis PrzestrzenMuzyki.pl to przykład nowego kierunku rozwoju agencji. Zmiany technologoiczne w świecie muzyki, w tym zmieniający się odbiór muzyki przez słuchaczy, a także zdarzenia takie, jak pandemia koronawirusa, wymuszają i inspirują do nowych form działania w świecie cyfrowym. Mamy nadzieję tworzyć i rozwijać kolejne serwisy w świecie online.
Stanisław Trzciński
Stanislaw Trzciński - kulturoznawca, kreator i menedżer kultury, promotor koncertowy i dziennikarz muzyczny. Dokrotant oraz wykładowca na Uniwersytecie SWPS i Collegium Civita w Warszawie. W swoich publikacjach opisuje sytuację prawną oraz materialną twórców w dobie rewolucji technilogicznej w świecie cyfrowym.
Prezes STS Music Solutions i wiceprezes STX Jomboree.
Autor cotygodniowej audycji "Pinacolada 2.0" w rozgłośni Radiospacja.pl i fundator
Fundacji Niespodzianka. Jako społecznik lokalny na warszawskim Żoliborzu, redaguje
portal Żoliborz Oficerski.
Przez 12 lat organizował gale wręczenia nagród muzycznych Fryderyków. Przez 8 lat związany z Radiem PiN. Był dyrektorem A&R w Universal Music Polska od 1995 do 2000 roku.
Felietonista miesięcznika Playboy od 1993 do 1995 roku. W latach 1989 - 1991 współpracownik Jacka Kuronia, a także członek prezydium Międzyszkolnego Komitetu Solidarności w latach 1988 - 1990.