Autorka tekstów, kompozytorka i wokalistka.
Ma na swoim koncie 7 albumów oraz ponad 250 utworów. W tym wiele stworzonych dla innych artystów w kooperacji z czołowymi polskimi producentami muzyki pop.
Jej przygoda z muzyką trwa już 25 lat. Zaczynała jako liderka zielonogórskiego zespołu O! la, la, by po wydaniu w 1996 roku płyty„Euforia” (Koch) skupić się na karierze solowej.
Największy sukces komercyjny odniosła albumem „Bajeczki” (Polygram 1997), który prócz nagród („Playbox”, „Indywidualność roku”, nominacja do nagrody „Fryderyk”) i tras koncertowych, przyniósł też dwa wielkie hity, dziś śmiało można powiedzieć – evergreeny polskiej muzyki pop, piosenki:„Jak ja wierzę” i „Radosny”.
Mistrzyni pozytywnych emocji czy jak niektórzy ją nazywają, gwiazda piosenki liryczno-optymistycznej.
Kontynuowała swoją artystyczną ścieżkę na kolejnych płytach: „Kim więc jestem”( Polygram 1998) – wyprodukowanej przez Wojciecha Waglewskiego (na której wystąpiła m.in. w duecie z Kasią Nosowską) i wydanym parę lat później „Roczniku ‘72” (Gorgo/EMI 2005) – na którym z kolei pojawiła się plejada znakomitych polskich instrumentalistów młodego pokolenia, m.in. Marek Napiórkowski. To właśnie o „Roczniku ’72”, pisał jeden z recenzentów: „Patrycja (...) nie popełnia grzechu, który ma na sumieniu większość jej koleżanek po fachu.
Nie kopiuje zachodnich wzorców, nie komponuje prostych i bezdusznych utworów, nie pozwala sobie na odrobinę grafomanii , aby tylko dotrzeć do słuchacza” (Ozon, 12 – 18 I 2006, Przemysław Dziubłowski) Następne krążki artystki to wydany w 2011 roku „Ogród niespodzianek” (Dream Music), z którego pochodzą single: „Tratwa” oraz „Czy komuś jeszcze wstyd?” i o 2 lata młodszy album „Mój Jezus nie pija coli” (Effortless).
Tu ciekawostka, niewiele osób wie, ale prawdziwy fonograficzny debiut Patrycji to jej gościnny udział w płycie Acid Drinkers „Fishdick” (Loud Out Records 1994) w piosence „Balada”.
Najnowszy album Ogólnie chodzi o to jest mariażem synthpopu, elektro i elementów szeroko pojętej alternatywy tekstowo osadzonym w nurcie storytellingu.